42 dintre cei mai reputați influenceri din lume sunt în Oradea, în cadrul proiectului #ExperienceRomania, cel mai mare proiect de promovare a turismului românesc. Timp de două zile ei vor fi implicați în mai multe activități, printre care un city tour care cuprinde cele mai importante și reprezentative obiective turistice și atracții orădene, o degustare de vinuri și o suită de activități recreative și de agrement în împrejurimile orașului: rafting and via ferrata, prânz tradițional, spa, golf, o vizită la ferma de lavandă.

După ce în anul 2018, Oradea a fost vizitată de peste 250.000 de turiști, numărul acestora depășind pentru prima dată numărul de locuitori ai orașului iar Oradea clasându-se pe primul loc în țară ca și creștere procentuală a numărului de turiști ne bucurăm că #ExperienceRomania, cel mai mare proiect de promovare a turismului românesc, a acceptat invitația noastră și a ales Oradea ca una din destinațiile reprezentative pentru programul din acest an.

În cadrul proiectului #ExperienceRomania, ce 42 de influenceri de travel ajung în România, urmând ei vizitând pe parcursul a 11 zile, Oradea, București, Brașov, Poiana Brașov, Sighișoara, Timișoara, Târgu Mureș și Hunedoara.

Grupul se află în Oradea începând cu seara trecută și timp de 2 zile, va avea următorul program: un city tour care cuprinde cele mai importante și reprezentative obiective turistice și atracții orădene, o degustare de vinuri și o suită de activități recreative și de agrement în împrejurimile orașului (rafting and via ferrata, prânz tradițional, spa, golf, o vizită la ferma de lavandă).

În cadrul vizitei la Oradea va avea loc inclusiv un „takeover” al conturilor de Insragram și Facebook ale Visit Oradea de către @Abubusworld, român stabilit în Suedia.

Printre influencerii prezenti la Oradea se numără:

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania