În 4 octombrie ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, citat de agenția națională de presă Agerpres declara că lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva, între localităţile Ilia şi nodul rutier de la Holdea, ar putea fi deschis traficului peste aproximativ două săptămâni, susținând că expertiza comandată de Compania Naţională de Infrastructură Rutieră se apropie de finalizare. În realitate, abia azi CNAIR a anunțat că la începutul acestei săptămâni a semnat cu Iptana SA contractul de servicii “Realizarea Expertizei Tehnice a lucrărilor de drum proiectate și executate în cadrul contractului “Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361”.

Expertiza tehnică a celor 21 de kilometri din Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva va costa peste 133.000 de lei și va dura 40 de zile a informat CNAIR.

„La începutul acestei săptămâni CNAIR SA a semnat cu Iptana SA contractul de servicii „Realizarea Expertizei Tehnice a lucrărilor de drum proiectate şi executate în cadrul contractului Proiectare şi Execuţie Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361″. Valoarea contractului este de 133.200 lei fără TVA. În conformitate cu prevederile contractului, expertiza va dura de 40 de zile. În baza acestei expertize vor fi identificate soluţiile tehnice de remediere a neconformităţilor identidicate pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva”, a informat Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere într-un comunicat de presă.

În conformitate cu prevederile contractului, expertiza se va derula în două etape. În prima etapă se vor căuta soluții pentru deschiderea circulației cu restricții, iar în etapa a doua se vor efectua investigații de profunzime în baza cărora se vor identifica soluții tehnice de remediere, se vor stabili cantitățile de lucrări și materiale necesare și se vor calcula valorile aferente acestora.

În baza acestei expertize vor fi identificate soluțiile tehnice de remediere a neconformităților identidicate pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva.

Lotul 3, de 21 de kilometri, se întinde între Ilia şi Holdea şi a fost construit de Asocierea de firme Teloxim Con SRL, Comsa SA, Aldesa Construcciones SA şi Arcadis Eurometudes SA, care a obţinut în toamna anului 2013 contractul pentru derularea investiţiei, estimată iniţial la 580 de milioane de lei, fără TVA.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania