Începând de săptămâna viitoare, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Reșița își va desfășura activitatea într-o nouă locație. Conform celor anunțate încă din luna noiembrie a anului trecut de către primarul Ioan Popa, mutarea este necesară deoarece nu s-a ajuns la o înțelegere cu Telekom România în ceea ce privește închirierea Poştei Vechi, clădirea în care a funcționat în ultimii ani Serviciul.

Print-un comunicat de presă primăria anunță că, începând din data de 27.01.2020, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Reşiţa îşi va desfăşura activitatea la noul sediu situat pe B-dul A.I. Cuza nr. 39, parter, în aceeaşi locaţie în care funcţionează şi Direcţia Poliţia Locală Reşiţa.

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor este format din Compartiment Stare Civilă şi Compartiment Evidenţa Persoanelor şi asigură întocmirea, păstrarea, evidenţa şi eliberarea actelor de stare civilă precum şi a cărţilor de identitate, înscrie menţiunile privind stabilirea reşedinţei persoanelor şi furnizează, în condiţiile legii, date cu caracter personal către autorităţi, instituţii publice şi cetăţeni.

Programul de lucru cu publicul rămâne neschimbat şi este următorul:

– Primire documente: de luni până vineri, între orele 8:30 şi 13:00, iar miercurea se preiau documente şi în intervalul orar 15:00 – 18:30, fiind program prelungit.
– Eliberare documente: luni, marţi, joi, vineri între orele 15:00 şi 16:30, iar miercurea între 15:00 şi 18:30.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania