Directorul general al CFR Călători, Dan Costescu, anunţă suplimentarea numărului de vagoane la toate trenurile care circulă pe rutele aglomerate, obiectivul fiind satisfacţia călătorilor, dar şi încasări mai mari pentru companie, în condiţiile unui ”parc modest”. Conform lui Costescu, vineri şi sâmbătă au circulat cu vagoane suplimentare toate trenurile pe rutele aglomerate, rute pentru care duminică a fost dublat numărul de locuri. Potrivit lui Costescu, 100 de trenuri circulă în acest sfârşit de săptămână cu o capacitate suplimentată, ceea ce înseamnă peste 44 de mii de locuri numai în aceste garnituri ale CFR Călători.

Pe pagina de Facebook Știrile Transilvaniei găsiți cele mai importante știri ale momentului, opinii și analize. Dați-ne LIKE!

”CFR Călători suplimentează şi în acest sfârşit de săptămână compunerea anumitor trenuri, pentru adaptarea capacităţii de transport la cerinţele în creştere de trafic şi pentru a îmbunătăţi condiţiile la bordul vagoanelor, încercând să utilizeze la maximum parcul limitat pe care il are deocamdată la dispoziţie. Conducerea CFR Călători a decis suplimentarea numărului de locuri pe parcursul întregii săptămâni şi în special în zilele de weekend când cererea este mult mai mare. Suplimentarea s-a facut punctual acolo unde dispeceratul a constatat o cerere foarte mare”, anunţă compania, precizând că 100 de trenuri circulă în acest sfârşit de săptămână cu o capacitate suplimentată, ceea ce înseamnă peste 44 de mii de locuri numai în aceste garnituri ale CFR Călători. 

Compunerea tuturor trenurilor s-a făcut în funcţie de volumul estimat de călători. Astfel, vineri şi sâmbătă au circulat cu vagoane suplimentare toate trenurile pe rutele aglomerate. Spre exemplu, trenurile IR 1623 Bucureşti – Sibiu (578 de locuri faţă de 310 într-o zi obişnuită), IR 1586 Constanţa – Braşov (688 de locuri faţă de  366 într-o zi obişnuită ), IR 1594 Craiova – Bucureşti (764 de locuri faţă de 478 într-o zi obişnuită) sau IR 1744 Baia Mare – Timişoara Nord (220 de locuri faţă de 110 într-o zi obişnuită). 

“Generalizăm suplimentarea începută acum două săptămâni pe Valea Prahovei, continuată în Moldova şi apoi în toate zonele din ţară, aglomerate la sfârşit de săptămână.  Ceea ce la început părea o excepţie fericită, rezultată din ideile şi entuziasmul echipelor noastre de specialişti din toată ţara, se transformă rapid în sistem. Un sistem care se va aplica săptămână de săptămână pentru a scoate maximum din parcul modest pe care îl avem în acest moment, urmărind două obiective simple: cât mai mulţi călători mulţumiţi transportaţi şi încasări mai mari pentru companie” a declarat Dan M. Costescu, directorul general al CFR Călători. 

Volumul maxim de trafic se înregistrează în zilele de duminică, drept pentru care numărul de locuri a fost dublat şi duminică, pe rutele aglomerate din toată ţara.

 Numai pentru ziua de duminică, CFR Călători a reuşit să introducă 260 de vagoane la trenurile pentru care dispeceratul a constatat o cerere foarte mare. 

Spre exemplu trenul IR 12538 pleacă astăzi din Cluj Napoca spre Bucureşti Nord cu 482 de locuri faţă de 190 într-o zi obişnuită. Trenul IR 1732, Galaţi – Braşov are astăzi mai multe vagoane şi 120 de locuri în plus, iar IR 1752 pe relaţia Suceava – Bucureşti Nord are capacitatea dublată, ajungând la 780 de locuri.

”În eventualitatea că această cerere va varia, vom adapta corespunzător şi lungimea trenurilor. Vă rugăm urmăriţi mersul trenurilor pe site-ul CFR Călători sau la casele de bilete”, precizează compania, dând asigurări că va suplimenta în fiecare zi componenţa garniturilor, în funcţie de cerere, şi în funcţie de parcul de material rulant pe care compania îl are deocamdată la dispoziţie.

Publicaţia Știrile Transilvaniei se bazează pe contribuţia prin postare directă a lucrărilor multor autori talentaţi din toate părţile lumii. Responsabilitatea asupra conţinutului articolelor aparţine în întregime autorilor, punctele de vedere sau opiniile expuse nefiind sub responsabilitatea administrației publicației. Răspunderea juridică asupra conținutului articolelor, inclusiv copyright-ul, aparține exclusiv autorului. Sistemul de publicare fiind automat, administrația publicației nu este implicată în promovarea vreunui autor sau a scrierilor acestuia și nici în asumarea răspunderii editoriale sau de conținut. Dacă apar probleme de natură rasială, etnică sau copyright, vă rugăm să ni le semnalaţi pentru remediere prin ștergere la adresa de corespondenţă mai jos menţionată. Articolele care vor fi contestate justificat prin e-mail vor fi retrase de pe site, mergându-se până la eliminarea completă a autorului care a încălcat principiile de copyright sau de non-discriminare.