Primăria Deva a pus la dispoziţia publicului o platformă online de comunicare pentru a veni în sprijinul cetățenilor, ca urmare a măsurile de restricționare a accesului publicului în instituție pentru prevenirea infectării cu coronavirus.

Devenii găsesc toate informaţiile necesare şi procedura de depunere online a documentelor pe site-ul Primăriei Municipiului Deva, secţiunea Solicitări online – click AICI.

Paşii necesari pentru depunerea de cereri/sesizări/petiţii sau orice alte comunicări cu instituţia în mediul online – click AICI.

Informaţii Impozite şi Taxe Locale – click AICI

Registrul Agricol- Adeverinţă APIA – click AICI

Urbanism  AICI

Activitatea de Taxi – click AICI

Autorizaţii de funcţionare firme – click AICI

Asistenţă Socială, Drepturile copilului, ale persoanelor cu handicap, Locuinţe ANL – click AICI

Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva – click AICI

Alte solicitări către Primăria Deva – click AICI

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania