Primăria Deva a pus la dispoziţia publicului o platformă online de comunicare pentru a veni în sprijinul cetățenilor, ca urmare a măsurile de restricționare a accesului publicului în instituție pentru prevenirea infectării cu coronavirus.
Devenii găsesc toate informaţiile necesare şi procedura de depunere online a documentelor pe site-ul Primăriei Municipiului Deva, secţiunea Solicitări online – click AICI.
Paşii necesari pentru depunerea de cereri/sesizări/petiţii sau orice alte comunicări cu instituţia în mediul online – click AICI.
Informaţii Impozite şi Taxe Locale – click AICI
Registrul Agricol- Adeverinţă APIA – click AICI
Urbanism AICI
Activitatea de Taxi – click AICI
Autorizaţii de funcţionare firme – click AICI
Asistenţă Socială, Drepturile copilului, ale persoanelor cu handicap, Locuinţe ANL – click AICI
Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva – click AICI
Alte solicitări către Primăria Deva – click AICI