Serviciul de Evidenţă a Persoanei Sibiu îşi reia activitatea începând de luni, 4 mai. Mai mulți angajați fuseseră confirmați cu coronavirus, activitatea fiind imediat suspendată.

Abonează-te la ȘTIRILE TRANSILVANIEI și pe GOOGLE NEWS

Patru dintre angajaţii Serviciului au parcurs perioada de izolare de 14 zile în contextul suspiciunii de infectare cu coronavirus, ca măsură de siguranţă şi prevenţie. Dat fiind faptul că nu au prezentat simptome în aceste ultime două săptămâni, iar trei dintre ei au fost inclusiv testaţi cu rezultat negativ, aceştia se pot reîntoarce la birou pentru a asigura activitatea de relaţie cu publicul. Restul angajaţilor îşi vor relua activitatea odată ce parcurg perioada de izolare.

Reamintim că pentru a proteja cetăţenii care ajung la ghişee precum şi angajaţii serviciilor publice, sediul secundar al Primăriei de pe bulevardul Victoriei a fost dezinfectat în întregime de două ori. De asemenea, angajaţii de la ghişee, dar şi cei de la birouri, poartă mască şi mănuşi de protecţie.

Reamintim faptul că, prin Decretul Prezidenţial nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă, documentele eliberate de autorităţile publice care expiră în perioada stării de urgenţă îşi prelungesc valabilitatea până la încetarea acestei stări. Prin urmare, cetăţenii nu trebuie să se prezinte la ghişeu pentru prelungire în această perioadă, ci doar pentru situaţii deosebite, precum pierderea, furtul sau distrugerea documentului de identitate.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania