În Timiş au fost depistate două focare de COVID-19, şase pacienţi cronici internaţi la Spitalul de Psihiatrie din Gătaia fiind confirmaţi cu infecţie cu SARS-Cov-2, precum şi opt cetăţeni vietnamezi care lucrează la o unitate de procesare a cărnii, potrivit Prefecturii judeţului.

“În ceea ce priveşte focarul de COVID-19 de la Spitalul de Psihiatrie din Gătaia, precizăm faptul că au fost confirmate şase cazuri, iar ancheta epidemiologică efectuată de Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Timiş este în desfăşurare, fiind recoltate peste 100 de probe de la personalul medical şi de la pacienţii spitalului. Referitor la focarul de la o unitate de procesare a cărnii, unde opt angajaţi vietnamezi au fost contaminaţi cu coronavirus, este în curs de desfăşurare ancheta epidemiologică a DSP. Cei opt angajaţi vietnamezi, împreună cu alţi 60 de angajaţi din Vietnam, locuiau în spaţii locative puse la dispoziţie de angajator. Cei 60 de angajaţi vietnamezi au fost izolaţi sub supraveghere timp de 14 zile. Despre acest caz a fost anunţat Centrul Naţional pentru Coordonarea Intervenţiei în vederea informării Ambasadei Vietnamului din România”, arată un comunicat al Prefecturii Timiş, remis, duminică, AGERPRES.

Numărul cazurilor confirmate de la debutul pandemiei a ajuns, în Timiş, la 600, 33 de persoane fiind internate, potrivit DSP judeţean.

Publicaţia Știrile Transilvaniei se bazează pe contribuţia prin postare directă a lucrărilor multor autori talentaţi din toate părţile lumii. Responsabilitatea asupra conţinutului articolelor aparţine în întregime autorilor, punctele de vedere sau opiniile expuse nefiind sub responsabilitatea administrației publicației. Răspunderea juridică asupra conținutului articolelor, inclusiv copyright-ul, aparține exclusiv autorului. Sistemul de publicare fiind automat, administrația publicației nu este implicată în promovarea vreunui autor sau a scrierilor acestuia și nici în asumarea răspunderii editoriale sau de conținut. Dacă apar probleme de natură rasială, etnică sau copyright, vă rugăm să ni le semnalaţi pentru remediere prin ștergere la adresa de corespondenţă mai jos menţionată. Articolele care vor fi contestate justificat prin e-mail vor fi retrase de pe site, mergându-se până la eliminarea completă a autorului care a încălcat principiile de copyright sau de non-discriminare.