Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Arad informează cetăţenii că în perioada stării de alertă, în contextul pandemiei de COVID-19, depunerea cererilor pentru obţinerea cărţii de identitate se face exclusiv on-line.
Cei interesaţi trebuie să acceseze site-ul evp-arad.ro, secţiunea Programări on-line, de unde vor putea alege în funcţie de locurile disponibile, data şi intervalul orar la care se pot prezenta la Serviciul de Evidenţă a Persoanei Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 225-235 – Galleria Mall.
Serviciul de Evidenţă a Persoanei face apel la cetăţeni să se prezinte la ghişeu cu toate actele indicate pe site, în momentul în care programarea le este confirmată.
În cazul în care nu se pot prezenta la ghişeu, cetățenii sunt rugați să-şi anuleze programarea făcută. Astfel, locurile rămase neocupate vor putea fi valorificate de către alţi solicitanţi.
Pe site sunt afişate toate informaţiile referitoare la cartea de identitate: acte necesare, termen de eliberare, program de lucru cu publicul, date de contact, etc.
Informaţii suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon: 0257.214474.