fbpx
3.7 C
Cluj-Napoca
AcasăȘTIRI BRAȘOVJurnalistul Charlie Ottley a prezentat, la Brașov, clipurile de promovare a orașului,...

Jurnalistul Charlie Ottley a prezentat, la Brașov, clipurile de promovare a orașului, care vor fi difuzate la BBC: “Va fi cea mai mare campanie de promovare a Brașovului și a României la nivel internațional de până acum”

Publicat în

spot_img
spot_img

Jurnalistul Charlie Ottley, celebru pentru documentarul în cinci serii „Wild Carpathia“, a prezentat vineri Consiliului Local Brașov cele patru clipuri de prezentare ale orașului, care vor rula timp de trei luni pe BBC World, rețeaua britanică de televiziune cu acoperire mondială, a anunțat municipalitatea.

„Campania noastră anterioară, care a durat doar o lună, a dublat numărul turiștilor străini care au auzit de România. Va fi cea mai mare campanie de promovare a Brașovului și a României la nivel internațional de până acum. Dumneavoastră faceți acum ceea ce ar trebui să facă Ministerul Turismului, pe care criza COVID l-a surprins fără reacție. Este o criză internațională a turismului, iar consecințele ei pentru România vor fi dezastruoase la anul. Ce faceți dumneavoastră va ajuta nu numai Brașovul, ci și întreaga țară, cu atât mai mult cu cât nimeni altcineva nu face nimic“, a declarat Charlie Ottley.

Realizatorul britanic, care a mediat și relația dintre municipalitatea brașoveană și BBC, crede că perioada 1 august – 31 octombrie 2020, în care vor rula spoturile pe BBC World, este una potrivită pentru sezonul viitor , deoarece aceasta este perioada când majoritatea turiștilor străini își programează concediile. „E adevărat că acum există această criză, dar până la anul fie lucrurile se vor mai relaxa, fie va apărea un vaccin, și sămânța plantată de dumneavoastră acum va da roade anul viitor, pentru că aceste clipuri vor stârni interesul și vor face turiștii să se gândească la această destinație“, a precizat realizatorul.

„Videoclipurile vor rula atât pe BBC World, cât și la nivel național, pentru că avem în derulare o procedură și pentru promovare națională. Suntem în discuții avansate cu BBC World și îi mulțumim lui Charlie, care nu numai că a realizat aceste clipuri și ne-a oferit expunerea BBC World, însă a mediat și o înțelegere bună ca și costuri. Expunerea la nivel mondial este un lucru bun și facem acest lucru pentru Brașov, Transilvania și România, și nu ar fi deloc rău ca și la nivel guvernamental să se întâmple astfel de lucruri. Avem nevoie mai mult ca oricând să ne promovăm, pentru că avem ce arăta, și nu să denigrăm“, a declarat primarul Brașovului, George Scripcaru, care i-a mulțumit realizatorului britanic pentru buna colaborare de până acum și a anunțat că aceasta va continua cu încă un proiect, destinat următoarei vizite a Prințului Charles.

Cele patru clipuri de prezentare au fost create special pentru BBC, fiind de câte 30 de secunde fiecare, și toate patru au câte o versiune în limba română și în limba engleză. Spoturile prezintă fiecare detalii diferite ale Brașovului  – „poarta de intrare în Transilvania, unul dintre cele mai vibrante orașe ale Europei“ și zonelor din jurul orașului, pentru a nu plictisi spectatorii, și sunt menite să creeze o imagine de ansamblu, a unei zone în care tradiția, inovația, sălbăticia naturii, peisajele minunate, cetățile vechi, viața culturală, experiența culinară și activitățile moderne se împletesc într-o experiență unică.

În plus, în timpul campaniei BBC, postul britanic va aplica și un chestionar  pliat pe nevoile Brașovului, iar la final, datele vor fi puse la dispoziția municipalității, pentru a putea măsura nu numai impactul campaniei, ci și percepția publicului despre Brașov și Transilvania.

Potrivit consilierului local Arnold Ungar, inițiativa Brașovului a fost salutată și în medii de specialitate. „Singurul ziar german din România, Deutsche Allgemeine Zeitung, salută această inițiativă a Brașovului, și chiar și critici acerbi ai primarului apreciază acest demers“, a subliniat consilierul local.

Seria „Wild Carpathia“ a avut deja audiență în peste 110 țări din lume și a fost tradusă în 11 limbi diferite. Producția a fost susținută de Alteţa Sa Prinţul Charles și Majestatea Sa Margareta a României. Cunoscutul producător de televiziune din Marea Britanie a ajuns, de fapt, unul dintre cei mai importanţi ambasadori neoficiali ai ţării noastre, alături de Prinţul Charles al Marii Britanii, care a făcut și el parte din seria documentarelor „Wild Carpathia“. Printre cele mai importante canale de televiziune care au rulat seria se numără Travel Channel și CNBC. Al cincilea și ultimul episod al seriei „Wild Carpathia -Winter is Coming“, a fost lansat la Brașov, în toamna anului trecut, și acordă orașului un spațiu mai larg în cadrul filmului. Municipalitatea a sprijinit de altfel atât realizarea celui de-al patrulea episod al seriei, cât și a celui de-al cincilea, iar recent a fost finalizat un contract pentru două filme de prezentare a Brașovului (o variantă de aproximativ 6 minute și una mai scurtă, de un minut și jumatate) care vor fi de asemenea utilizate de municipalitate pentru acțiuni de promovare.

Înregistrarea ședinței Consiliului Local este disponibilă AICI, iar prezentarea clipurilor începe la minutul 42’22’’.

Ovidiu Petrovai

Articole recente

”Timișoara Muzicală” își va deschide peste câteva zile porțile, în capitala Banatului

Opera Gala, Turandot sau Otello sunt doar câteva dintre spectacolele de operă la care timișorenii și nu numai își pot cumpăra deja bilete, în vreme ce Filarmonica Banatul este pregătită să pună în scenă o serie de recitaluri și concerte simfonice care cu siguranță vor satisface și cele mai exigente pretenții ale melomanilor.

Corona Braşov a câştigat titlul de campioană la hochei

CSM Corona Braşov a câştigat, miercuri seara, Campionatul Naţional de hochei pe gheaţă şi a realizat o triplă istorică, după ce în acest an a cucerit Cupa României şi s-a impus în competiţia regională Erste Liga.

Corvinul Hunedoara s-a calificat în finala Cupei României

Finala Cupei României va avea loc pe 15 mai, la Sibiu.

O tânără din Piteşti a câştigat Marele Premiu al Festivalului Concurs Naţional „Ilie Micu” de la Sibiu

Gabriela Silvia Vişinescu de la Şcoala Populară de Arte din Piteşti a câştigat Marele Premiu al Festivalului Concurs Naţional de Interpretare Vocală "Ilie Micu" din Sibiu, secţiunea Muzică uşoară, care a avut loc la Sala Thalia.

Mai multe articole de același fel

APM Brașov: A început evaluarea efectivelor speciilor de animale strict protejate 

Agenția pentru Protectia Mediului Brașov anunță că se desfășoară acțiunea de evaluare a speciilor de animale strict protejate: urs, lup, râs și pisică sălbatică – monitorizarea de primăvară.