Investița IKEA în cel de-al treilea magazin din România intră în linie dreaptă, după ce primăria comunei Dumbrăvița din județul Timiș, a anunțat că a emis, la cererea S.C. IKEA România S.A. certificatul de urbanism pentru amenajarea acceselor auto pietonale, a spațiilor verzi, semnalelor publicitare, a lucrărilor de rețele edilitare, branșamente, amplasare post trafo, sistematizări verticale, organizare de șantier și operațiuni cadastrale notariale. În aceste condiții, magazinul de la Dumbrăvița, din apropierea Timișoarei, ar putea fi gata până la finalul acestui an sau, cel tarziu la începutul anului viitor.

Reprezentanții primăriei din comuna timișeană susțin că emiterea acestui certificat de urbanism reprezintă prima etapă în procesul de materializare a unei investiții de o asemenea anvergură pe raza comunei, care va fi situată pe terenul dintre bulevardul Petre Țuțea și DN283 Timișoara – Arad.

“Suntem foarte mulțumiți de performanțele noastre în România și suntem mândri că a continuat să fie una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere. Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum și patru centre de colectare în întreaga țară, încheind anul fiscal cu un total de 1.344 de angajați, ceea ce reprezintă o creștere de 20,4% în comparație cu cel precedent. Vom continua să investim atât în oamenii noștri, cât și în formate noi, pentru a face IKEA și mai convenabilă, mai accesibilă și mai sustenabilă pentru și mai mulți oameni din România” declara la finalul anului trecut,pentru presa de specialitate, Sara Del Fabbro, Country Retail Manager IKEA SEE.

“România este țara din regiune în care avem cele mai ambițioase planuri. Plănuim să creștem de la trei la 13 magazine până în 2025, în regiunea South-East Europe formată din România, Croația, Slovenia și Serbia, iar 9 dintre aceste magazine vor fi în România”, declara fostul Country Retail Manager IKEA SEE, Stefan Vanoverbeke, în 2017, când a început construcția celui de-al doilea magazin din România.

IKEA se pregătește, totodată, și pentru bugete și spații mici și vrea să deschidă mai multe magazine în centrul orașelor. Această strategie va garanta că IKEA va putea satisface nevoile unei lumii urbanizate în care oamenii trăiesc în spaţii mici, au bugete mici de cheltuieli şi puţin timp la dispoziţie, declara, anul trecut, directorul general de la IKEA, Jesper Brodin.

Compania suedeză are două magazine IKEA în România, ambele în București, primul fiind deschis pe 21 martie 2007. Cel de-al doilea – care este cel mai mare din Europa de Sud-Est, a fost deschis la jumătatea anului 2019. Retailerul suedez şi-a propus ca, până în 2025, să ajungă la nouă magazine în România, pe lista de priorităţi fiind, pe lângă Timişoara, municipiile Cluj şi Braşov.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania