Asociația Pro Infrastructura (API) atrage atenția că pe lotul I al Autostrăzii Sebeș-Turda (A10) lucrările stagnează, asta deși stadiul lucrării, la aproape 6 ani de la semnarea contractului, este de aproximativ 90%. API susține că mobilizarea constructorului italian Pizzarotti nu este nici pe departe suficientă pentru a putea deschide circulația în luna decembrie a acestui an.

Conform celor de la Asociația Pro Infrastructura, se pare că antreprenorul se folosește de toate chichițele contractuale posibile pentru a împinge termenul de finalizare cât mai departe în 2021, în timp ce șoferii stau zilnic blocați zeci de minute în trafic pe DN1 între Sebeș și Alba Iulia.

”Ne exprimăm speranța că antreprenorii cu asemenea abordări rușinoase pentru blazonul oricărui constructor serios să fie penalizați corespunzător de către autorități și să nu îi mai vedem prea curând pe șantierele din România.”, spun într-o postare pe Facebook reprezentanții API.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania