Activitatea din Sala Ghişeelor de la parterul Primăriei Oradea va fi suspendată în zilele de vineri, 25 septembrie, și luni, 28 septembrie, pentru desfășurarea operațiunilor de preluare / predare a buletinelor de vot pentru alegerea autorităților publice locale.

Primăria Oradea recomandă cetățenilor să folosească mijloacele online de plată și  depunere de petiții, reamintind că platforma Ghișeul Online, de pe site-ul Primăriei Oradea www.oradea.ro, oferă acces la următoarele servicii online ale primăriei: plata impozitelor, plata abonamentelor de parcare, depunerea și urmărirea stadiului petițiilor, certificate de urbanism, emiterea autorizațiilor pentru traficul greu, depunerea declarațiilor fiscale (inclusiv încărcarea documentelor justificative), acces la arhiva personală (dosar fiscal personal) și eliberarea certificatelor fiscale (numai în cazul plății integrale a obligațiilor fiscale anuale). De asemenea, plăţile se pot face şi la unităţile Direcţiei de Poştă și C.E.C., conform orarului fiecărei unităţi.

Cetățenilor li se recomandă folosirea și celorlalte canale alternative, respectiv comunicarea și transmiterea petițiilor prin e-mail (primarie@oradea.ro) sau prin corespondență, prin aplicația pentru dispozitive mobile “Oradea City Report”, dar și plata diverselor taxe prin internet banking și ghișeul.ro.

În cadrul Centrului de Relații cu Publicul din Primăria Oradea, documentele pot fi depuse până inclusiv joi, 24 septembrie, inclusiv, ora 18.00, urmând ca ghișeele să-și reia activitatea marți, 29 septembrie.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania