Materia pierdută de elevii care nu au avut acces la școala online va fi susținută de profesori, iar dascălii care vor participa vor fi plătiţi în funcţie de orele prestate, a anunțat Sorin Cîmpeanu, ministrul Educației.

„Sunt 7203 şcoli în România, care trebuie să fie chestionate prin intermediul sistemului informatic integrat. În momentul de faţă, raportările la nivelul zilei de vineri sunt următoarele: 237.000 de elevi, respectiv 286.000 de elevi nu au avut acces la mijloace informatice, respectiv internet”, a afirmat ministrul Educaţiei duminică, într-o intervenţie la Antena 3.

De asemenea, Sorin Cîmpeanu a mai afirmat că ministerul așteaptă „raportări updatate”. „Este esenţial să putem relua şcoala în format fizic pentru a evalua ce pierderi au înregistrat elevii, nu din perspectiva a ceea ce a predat profesorul, ci din perspectiva a ceea de a asimilat elevul. E nevoie de o identificare particularizată peste care să intervii cu acţiuni remediale. Am identificat sursele de finanţare a acţiunilor remediale”, a adăugat Cîmpeanu.

Potrivit ministrului, profesorii care vor participa la recuperarea materiei pierdute de elevii care nu au avut acces la şcoala online vor fi recompensați din fonduri europene şi din bani prin programul Romania Secondary Education. „Cu siguranţă profesorii vor primi bani conform cu volumul orelor de acţiuni remediale pe care le vor presta”, a spus ministrul Educației.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania

Comentează și tu acest articol

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.