21.8 C
Cluj-Napoca
AcasăADMINISTRAȚIEPrimăria Timișoara va înființa o asociaţie de promovare care să atragă în...

Primăria Timișoara va înființa o asociaţie de promovare care să atragă în municipiu turiștii, investitorii și studenții

Publicat în

spot_img
spot_img

Primarul Dominic Fritz a anunţat, miercuri, că va fi înfiinţată o Asociaţie de promovare a Timişoarei, ca brand în sine, în parteneriat cu alte entităţi interesate să susţină acest demers, nu doar turistic, ci şi educaţional şi investiţional, şi după anul 2023, cel al Capitalei Culturale Europene (CCE), informează AGERPRES.

Edilul a precizat că Primăria Municipiului Timişoara are momentan doar un Birou de informare turistică şi culturală, a cărui activitate se rezumă la operaţionalizarea centrului info-turistic sau să facă nişte pliante.

“Acest Birou nu este unul strategic şi nici o organizaţie în care sunt angrenaţi cei care au un interes să se promoveze. De aceea, vrem să facem această organizaţie de management al destinaţiei, ideea vine din zona de turism pentru promovarea unui brand de oraş pentru turişti. Noi am vrea să o extindem şi să facem o asociaţie prin care să promovăm Timişoara ca brand nu doar pentru turişti şi atragerea lor, ci şi pentru atragerea studenţilor, a investitorilor, deci toate activităţile de promovare a oraşului în România şi în străinătate”, a detaliat Fritz.

Primarul a explicat că ineditul demersului constă în aceea că se doreşte ca această asociaţie să fie fondată alături de alte entităţi din municipiu care vor să promoveze Timişoara. În acest sens, au început discuţiile pentru un nou statut cu HORE-TIM, din domeniul ospitalităţii, cu Asociaţia Ghizilor şi urmează să fie contactaţi şi mai mulţi parteneri care ar putea să fie membri fondatori ai acestei asociaţii.

“Cred că aceasta va fi un punct-cheie pentru promovarea Timişoarei nu doar pentru 2023, ci pe termen lung”, a încheiat Dominic Fritz.

De la lansarea în competiţia pentru câştigarea titlului de CCE 2021 şi ulterior dobândirii acestuia, Primăria Timişoara a avut doar mai multe proiecte de promovare a oraşului, printre cele mai cunoscute fiind “Visit Timişoara”, o campanie adresată tuturor celor care călătoresc în străinătate.

De asemenea, Timişoara a fost promovată prin mai multe proiecte incluse pe agenda Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului în judeţul Timiş, din cadrul Consiliului Judeţean Timiş.

Articole recente

Vineri, ora 16:00, Vernisajul expoziției „De la artefactul istoric la reenactmentul istoric”, la Muzeul Național al Unirii din Alba Iulia

Vineri, cu începere de la ora 16.00, Muzeul Național al Unirii din Alba Iulia, va fi gazda vernisajului expoziției „De la artefactul istoric la reenactmentul istoric”.

12-15 august: Festivalului Roman Apulum, ediția IX: Lansări de carte, lupte între daci și romani, gladiatori, ateliere meșteșugărești

Timp de trei zile, intre 12 si 15 august, cetatea Alba Carolina va îmbrăca haine de sărbătoare, și își va aștepta oaspeții la cea de-a noua ediție a Festivalului Roman Apulum.

Romgaz, profit DUBLU în primul semestru, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

Veniturile ROMGAZ au crescut de peste trei ori, la 7,6 miliarde lei

Ateliere gastronomice, târg de produse tradiționale și concert de pricesne la Târgul ”Bun de Maramureș”

Ediția din acest an a Târgului ”Bun de Maramureș” va sta sub semnul dorului pâinii de acasă, evenimentul fiind dedicat în principal românilor plecați în străinătate și care, în luna august, revin pe plaiurile natale în vacanță.

Mai multe articole de același fel