Brașovenii și turiștii interesați de serviciile Primăriei Brașov au la dispoziție aplicația My BrasovCity pentru a interacționa online cu administrația locală.

Aplicația My BrasovCity este disponibilă gratuit în magazinul de aplicații pentru sistemele de operare iOS și Android. Aplicația este dedicată utilizatorilor de dispozitive mobile (smartphone sau tabletă) și oferă acces către majoritatea serviciilor primăriei, fie prin instrumente dedicate, fie prin integrarea unor link-uri din portalul www.brasovcity.ro, afișate însă într-o interfață adaptată dispozitivului mobil utilizat.

Serviciile oferite de aplicație sunt: „harta incidentelor“, pe care puteți raporta orice problemă pe care primăria o poate remedia – de la gropi sau semne de circulație, până la deșeuri, parcare ilegală sau lucrări neautorizate, de exemplu – direcționare spre locurile de parcare publice, cu ajutorul navigatorului instalat pe telefon (de ex. Google Maps) și a dispozitivului GPS activat din telefon/tabletă; direcționare spre instituțiile locale, cu ajutorul navigatorului instalat pe telefon/tabletă (de ex. Google Maps) și a dispozitivului GPS activat din telefon/tabletă; posibilitatea plății impozitelor și taxelor și verificarea obligațiilor de plată, verificarea valabilității unui permis de liberă trecere. La acestea se adaugă: programări on-line pentru buletine, eliberarea permiselor de liberă trecere on-line, căutare de documente în registratură, evenimente, starea pârtiilor, traseele și orarul RATBV, reîncărcare carduri de călătorie RATBV, cumpărarea de bilete de intrare pentru Zoo Brașov.

Aplicația vă solicită înregistrarea fie cu date de autentificare dedicate (caz în care nu aveți acces la situația fiscală și plata taxelor și impozitelor aferente), fie cu parola și utilizatorul utilizate pentru înregistrarea în portalul www.brasovcity.ro.

Pentru orice problemă legată de utilizarea aplicației, informaticienii Primăriei Brașov vă stau la dispoziție la adresa de e-mail dtise@brasovcity.ro. Asigurați-vă că le transmiteți datele dumneavoastră de contact și o descriere cât mai detaliată a problemei, însoțită de un printscreen.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania