Primăria Timișoara lansează un apel către IT-iștii din Timișoara pentru a ajuta în calitate de voluntari în administrația locală timișoreană.

Abonează-te la ȘTIRILE TRANSILVANIEI și pe GOOGLE NEWS

Municipalitatea lucrează de curând la conceptul câtorva soluții de IT pentru informarea cetățenilor și pentru o relație cât mai transparentă cu ei: covid19.primariatm.ro, transparenta.primariatm.ro, buget.primariatm.ro, data.primariatm.ro

“Aceste concepte trebuie permanentizate operațional și conectate funcțional în concepte care să permanentizeze digital relația cetătean-primărie și să o realizeze într-un mod cât mai intuitiv. Pentru aceasta avem nevoie de voluntari care să ne ajute să construim și conectăm astfel de soluții”, a transmis Primăria Timișoara.

Ce condiții trebuie să îndeplinească voluntarii:

– absolvent bacalaureat

– experienta de lucru minim 3 ani cu aplicatii si sisteme informatice

– experienta cu sisteme care comunica prin API

– experienta de prototipare si implementare sisteme complexe

– abilitati bune de comunicare si lucru in echipa (la distanta)

Perioada de derulare a activității de voluntariat va fi de: 6 (șase) luni, ca perioadă de probă, cu începere de la data semnării contractului de voluntariat de către ambele părți; la expirarea celor 6 luni de probă, contractul se prelungește automat cu 6 luni, însă doar în cazul în care niciuna dintre părți nu anunță în scris, în condițiile legii, rezilierea acestuia.

Programul este de 2 ore/zi, în cursul zilelor lucrătoare ale săptămânii. Data limită de depunere a solicitărilor de voluntariat este 21 iunie 2021.

Mai multe informații despre acest program și cum vă puteți înscrie, găsiți AICI.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania

1 COMENTARIU

Comments are closed.