Membrii unei familii din Alba Iulia au primit o factură de regularizare la energie electrică de aproape 28.000 lei, pe care au postat-o pe reţelele sociale. Compania Electrica Furnizare, cea care a emis factura, a venit cu precizări şi arată că factura a fost transmisă automat, în mod eronat, către client din cauza unei anomalii pe lanţul de facturare şi în sistemul informatic. Furnizorul a decis totodată să storneze factura până la clarificarea modului de funcţionare a întregului lanţ de facturare.

Abonează-te la ȘTIRILE TRANSILVANIEI și pe GOOGLE NEWS

”Electrica Furnizare informează cu privire la cazul clientului din Alba Iulia, care a primit o factură în valoare de 27.808,13 lei, ca urmare a unei anomalii pe lanţul de facturare şi în sistemul informatic. Electrica Furnizare precizează că factura menţionată în cadrul articolelor de presă este o factură cu caracter de regularizare, emisă în baza citirii efectuate de către operatorul de distribuţie zonal. Din cauza unei anomalii pe lanţul de facturare şi în sistemul informatic, factura în cauză a fost transmisă automat, în mod eronat, către client”, a informat compania.

Perioada de facturare este pentru perioada 12 iulie-10 august 2021. Clientul din Alba Iulia spune că suma nu poate fi decât o greşeală.

”Compania Electrica Furnizare a luat decizia de a storna factura până la clarificarea modului de funcţionare a întregului lanţ de facturare, inclusiv a contorului de la locul de consum în cauză”, mai arată compania.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania