Primăria Deva le reamintește celor care au depus dosare pentru obținerea unei locuințe sociale, că acestea trebuie reactualizate până în data de 29 octombrie. Documentele trebuie depuse la sediul Direcției de Asistență Socială Deva (str. I.L. Caragiale, nr. 4) – Biroul Fond Locativ (Locuințe sociale), etaj 1, camera 4.
Lista actelor necesare pentru actualizarea dosarelor este disponibilă și poate fi consultată pe site-ul Primăriei Municipiului Deva, sau AICI.
Este important de știut faptul că dosarele care nu vor fi reactualizate până în data de 29 octombrie 2021, nu vor fi incluse în lista de priorități valabilă pentru anul 2022.
Pe de altă parte, solicitanții care nu mai doresc menținerea dosarului de locuință în evidențele Direcției de Asistență Socială Deva sunt rugați să-și exprime opțiunea în scris, pe adresa de e-mail: dasdeva@primariadeva.ro.
Informații suplimentare se pot obține la numerele de telefon 0755.878.380 și 0737.036.002 (Biroul Fond Locativ – Locuințe sociale), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.