Alături de echipă, chiar și la distanța impusă de modul de lucru hibrid: Betfair Romania Development este una dintre primele companii din țară care adoptă semnătura electronică în relația cu angajații. Digitalizarea scurtează timpul alocat procedurilor, ceea ce permite focus pe alte proiecte strategice dedicate celor 1000 de angajați ai companiei.

Abonează-te la ȘTIRILE TRANSILVANIEI și pe GOOGLE NEWS

Schimbările legislative din ultima perioadă au permis companiilor să găsească noi modalități de a face relația cu angajații mult mai rapidă și mai practică. Cu o echipă foarte extinsă, lucrând, în principal, de acasă, Betfair Romania Development a găsit în introducerea semnăturii electronice un mod de a ușura relația angajaților cu departamentele cheie din companie și de a câștiga timp pentru rezolvarea procedurilor administrative.

Odată cu începutul pandemiei, compania ce este centru de excelență pentru dezvoltarea de software și servicii de securitate IT, a prioritizat siguranța echipei astfel că sistemul de telemuncă a devenit principalul mod de desfășurare a activității. Adaptarea rapidă a trebuit să fie reflectată inclusiv de găsirea unei soluții de semnare electronică la distanță care să-și păstreze valoare legală a documentelor. Soluția a venit prin parteneriatul cu certSIGN, cu ajutorul căruia compania clujeană de IT a reușit să asigure semnătura electronică calificată pentru toți membrii echipei, aceasta fiind singurul tip de semnătură echivalentă, din punct de vedere juridic, cu semnătura olografă.

Ioana Popa, General Manager Betfair Romania Development, explică, în interviul video de mai jos, motivele pentru care compania pe care o conduce a decis implementarea semnăturii electronice calificate oferită de către certSIGN și impactul pozitiv pe care schimbarea l-a avut asupra angajaților săi.

Departamentele de Resurse Umane și Financiar au fost primele care au beneficiat de implementarea semnăturii electronice.

În acest moment, orice document poate fi semnat de angajați fără a fi nevoie de prezența fizică, astfel că timpul de procesare, accesare și arhivare a documentelor s-a scurtat foarte mult. Este timp câștigat atât pentru departamentele de suport cât și pentru fiecare membru al echipei pentru alte proiecte strategice. Cantitățile de hârtie utilizate au scăzut la jumătate, ceea ce aduce un impact redus asupra mediului.

Reacțiile echipei au fost 100% pozitive, astfel că pasul următor va fi de a continua procesul și în cadrul departamentelor de Sănătate și Securitate în Muncă, Administrativ și Suport IT.

Susține platforma noastră de jurnalism independent printr-o donație:
PATREON
Sau fă o donație direct în contul nostru bancar: RO16BTRLRONCRT0517131201 - Banca Transilvania

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.