Medicii rezidenți din promoția 2022 sunt așteptați pentru începerea procedurilor de angajare la Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca. Începând din 13 decembrie până în 17 decembrie 2021, de luni până joi (între 9:00 și 13:00) și vineri (9:00-12:00), documentele pot fi depuse pe strada Clinicilor, nr. 3-5 (clădirea Direcțiunii, sala de ședință – etaj 2, camera 24).
Documentele necesare sunt:
- Dispoziţie de repartizare la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca, emisă de Comisia Locală de Rezidențiat Cluj-Napoca, original + 1 copie;
- Diplomă de absolvire/Adeverință – copie;
- Certificat de căsătorie (dacă este cazul) – copie;
- Carte de identitate – copie 4 ex.;
- Cont IBAN – document oficial, pentru virarea salariului. Unitatea are încheiate convenții cu: Raiffeisen Bank; Banca Transilvania; ING Bank, BRD, BCR;
- Adeverinţă privind vechimea în muncă (dacă a mai fost angajat în baza unui contract individual de muncă);
- Adeverință medic familie, cu mențiunea „Apt angajare”, original + 1 copie;
- Cazier judiciar + certificat de integritate comportamentală;
- Dosar plic, care să conțină o coală A4 cu date de contact: nume, nr. mobil, adresă e-mail.