Informații utile pentru clienții teraselor. Ce date vor fi colectate în registrul de rezervări și cum vor fi folosite

Președintele ANSVSA, Robert Chioveanu, a explicat la Digi24 că persoanele care merg la terasă trebuie să-și facă rezervare și să lase numele și numărul de telefon, pentru a putea fi contactați în cazul apariției unor cazuri de COVID-19. Nu sunt însă cerute datele tuturor clienților care stau la o masă și nu sunt luate date din buletin.

„În ordinul comun semnat cu Ministerul Sănătății și Ministerul Economiei există această cerință, existența unui registru de evidență a rezervărilor clienților. Nu luăm date din buletin. Și înainte exista un registru în care erau trecute rezervările, acum e necesar fiindcă în cazul apariției unui caz de îmbolnăvire în rândul clienților care au stat la terasă, e foarte ușor, când se face ancheta epidemiologică, să fie găsiți cei care erau pe terasă”, a spus șeful ANSVSA la Digi24.

Robert Chioveanu a precizat că în registru va fi notat numele, prenumele și numărul de telefon al celui care face rezervarea.

Ioana Pop